Ashely stödjer de hemlösa!

Ashley ska nu till julen vara med i en kampanj för DoSomething.org,
där hon ska hjälpa hemlösa barn att få det bättre med hjälp av kläder etc.
Tycker detta är riktigt fint av henne! Under kan ni läsa hela motiveringen!
Jag har översatt artiklen från engelska till svenska!


Ashley Greene (aka Alice Cullen för de Twilight fans därute) är upptagen den här julen. Förutom hennes hektiskt promotion schema för box-office dundersuccén New Moon - den senaste versionen i TwilightSaga-serien - har Greene arbetat med att hjälpa hemlösa ungdomar, ett växande problem i USA.

Vad gör hon just för att stödja denna kamp?

"Dessa julveckorna ska jag filma för DoSomething.org "Teens for Jeans" kampanjen PSA att uppmuntra tonåringar att donera sina försiktigt slitna jeans till hemlösa ungdomar, säger Greene.

Hur fungerar kampanjen?

Det tredje årliga "Teens for Jeans" väcker uppmaningar till tonåringar att donera sina försiktigt slitna jeans till någon Aéropostale butik helst mellan 19 januari och 14 februari, 2010. DoSomething "kommer att se till att de får doneras till ett lokalt härbärge eller välgörenhet.

Greenes tankar om sin karriär framgång och tillhörande k
ampanjen?

"Jag känner mig väldigt lycklig att vara på en plats där jag kan använda
min röst för att göra skillnad




KOMMENTARER
Postat av: Tiffany

tycker det är jättefint & snällt utav henne! (:

2009-12-12 | 17:56:10




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.