Bloggen!

Som ni kanske har upptäckt så har jag fixat en sida på bloggsvar till bloggen där ni kan ställa alla er frågor! Mcyket lättare och ni ser svaren lättare också! Ni hittar den i menyn. Tack till en söt liten läsare som bjöd in mig! ♥

Kan även passa på att säga att jag för fullt håller på med en ny design! Den är personligare än den som är uppe nu och än så länge gillar jag de iaf. Dessutom har jag även en annan sak till er som jag kommer presentera när den nya desigen är uppe!

Men nu vill jag supergärna höra vad ni vill se mer av i bloggen. Jag har ju inte varit hemma så ofta de senaste veckorna och sen har jag fixat med designen, därför har det andra 'roliga' som tillåter er komma in mer, skjutits åt sidan. Men nu kan du påverka, genom att lämna en kommentar med vad du vill se mer av här i bloggen i detta inlägget! Alla förslag är välkommna :)



KOMMENTARER
Postat av: Anna

Du kunde typ ha nån 'Dagens bild' som vi läsare kunde skicka in förslag till! Och sen kanske Dagens fråga eller nåt, som vi får svara på och ja :)

2010-08-07 | 13:01:50




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.