Ashley pratar äktenskap!

I nya numret av Cosmopolitan, som finns ute i butiker nu, pratar Ashley bland annat om giftemål & äktenskap!


Joe kommer åtminstone inte att behöva sin renhets ring längre när han och Ashley vigas! Ashley Greene och Joe Jonas har varit tillsammans i mindre än sex månader, men kommer bröllops klockor snart att slå? Även om hon inte är lika framåt att gifta sig just nu som alla andra, säger Ashely, 23, att hennes plan säkert kommer att slå tillbaka i ansiktet!

"Jag är likgiltig om äktenskap. Ibland tycker jag folk gifter sig så att de kan säga att de har den personen för evigt, men en ring garanterar inte att ni kommer hålla ihop," säger Twilight skådespelerskan i januari 2011 numret om frågan i Cosmopolitan. Hon tillägger: "Titta, nu när jag har sagt det, blir jag den första av mina vänner att gifta sig!"

Vi skulle inte bli chockade om det är vad som händer! Sedan de gick offentliga med sin relation i augusti har Jashley varit oskiljaktiga, de reser med varandra över hela världen. Det PDA-älskande paret spenderade Thanksgiving tillsammans och enligt uppgift kommer de att vara i Ashley's hus till jul. Snacka om att går snabbt fram! Plus, Joe's bror, Kevin, gifte sigförra året när han bara var 22 år gammal ... det är bara ett år kvar för Joe!

Ojoj - vad tror ni om detta nu då? Skulle du vilja se att Ashley och Joe gifter sig? :D

Källa

Jag har översatt texten själv, ge cred om ni kopierar!!



KOMMENTARER
Postat av: KAROLINA » [itslikereality.tumblr.com]

Nej men uh! Jag har alltid sett Ashley som den där glada och oskuldsfulla tjejen som "lever livet". Att gifta sig så tidigt känns inte som henne... så neh, jag tycker/vill inte att de gifter sig men om de skulle göra det så är det ju klart att man är glad för hennes skull. De vet väl vad som känns rätt och inte, hoppas jag (:

2010-12-02 | 16:32:11
URL/BLOGG: http://itslikereality.tumblr.com
Postat av: ♫♪ Sandra T

gillar inte Joe men men ^^

2010-12-02 | 17:53:25
URL/BLOGG: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Det skulle inte vara helt fel! :D Jag tycker om dom båda och jag tycker dom är jättesöta tillsammans, så varför inte? :D Och dessutom om dom älskar varandra så mycket så, YES go for it! :D

2010-12-15 | 22:38:07
URL/BLOGG: http://sstteepphhiiss.blogg.se/




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.