Skateland & Warrior release datum!

Troligen gäller detta bara USA än så länge, men jag informerar er mer om Sveriges datum när jag får svar av SF. Men Skateland har ni fått ett premiärdatum satt den 25 mars 2011!
Även filmen Warrior / A Warriors Heart har fått ett release datum nämligen samma dag som The Apparition (om jag inte tar fel nu, hehe..), alltså den 9 september 2011! Som sakt så vet jag ännu inte om dessa kommer ut på bio i Sverige, men jag ska höra med SF bio. Vi kan alltid hoppas!! :)



Även Butter & LOL ska ha premiär under 2011, men inga datum är ännu satta.

Källa



KOMMENTARER
Postat av: Lina

ett litet tips om att Ashley är med i nyaste frida (i Frida vänner)

2010-12-08 | 20:08:43
URL/BLOGG: http://twilightktr.blogg.se/
Postat av: Lina

jahh , det är okej :)

2010-12-09 | 14:35:16
URL/BLOGG: http://twilightktr.blogg.se/




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.