Ångående Warrior & Skateland




Jag berättade ju i frågestunden att jag skickat att mail till Sf bio
angående om dem hade planer på att visa Warrior eller Skateland,
och idag fick jag svar! Dessvärre inget vidare positivt.. :/

'Tack för ditt mail! Tyvärr har vi inget planerade för dessa filmer.
Skateland hittade jag information om på www.imdb.com och
där har det endast planerats för visning på filmfestival än
så länge så det kommer nog dröja tills filmen har premiär i
Sverige om det blir så. Håll ut kik på vår hemsida senare i vår
 för mer information.

Med vänliga hälsningar,

SF Bio AB'




KOMMENTARER




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.