Högerklicksskydd!

Nu har jag satt ett högerklicksskydd på bloggen eftersom folk kopierar det jag skriver rakt av och tar egen credit för det. Detta är verkligen sorligt, att folk inte kan skriva  för egen hand utan kopierar varenda ord rakt av. Ville inte ha högerklicksskydd innan eftersom ni gärna skulle få ta bilder, men jag blir riktigt arg på sånt när folk bara kopierar saker och påstår att dem har skrivit det själv! Jag tar faktiskt egen tid till att skriva detta, leta info o.s.v, så att se att andra bara tagit det och inte ens näma källa, så blir jag uppriktigt sakt ledsen. Hoppas att du som snor inser att man inte gör sånt här och slutar med det. Aja hoppas ni andra inte tar åt er, för annars är ni helt underbara läsare och jag uppskattar varenda liten söt kommentar ni lämnar! (:




KOMMENTARER




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.