Svaren på frågestunden!

Här kommer svaren på frågestunden!

Jag skulle vilja ha lite film-tips, så jag undrar om det finns några bra filmer som Ashley har varit med i? Förutom Twilight sagan, det gör inget om dom är flera år gamla.
Svar: Jag har faktiskt själv inte sett några andra filmer med Ashley (konstigt jag vet) eftersom hon inte varit med i så många med stor roll, men jag har sett en massa trailers och klipp från andra filmer som kommer ut nu 2010, och hon verkar spelar jättebra. Men jag skulle nog rekommendera Skateland, Warrior och Summers Blood.


Vilken är Ashleys favoritfärg och vilket är hennes favoritnummer/lyckonummer? <3

Svar: aah, känns som jag letat runt som en galning på denna frågan, haha! Ärligt talat vet jag inte - det är supersvårt att hitta eftersom man aldrig kan veta säkert på källorna! T.ex det står att hennes favoritfärg är rosa på vissa sidor men svart på andra! Lyckonummer är sedan en helt annan sak, tror inte hon sakt vilket det är! :D

Gillar du twilight?
Svar: Japp, jag ääälskar Twilight! :D


Vilken frisyr tycker Ashley passar bäst i?

Svar: Det är lite olika faktiskt, men tycker nog hon passar bäst i det långa!


Vad gillar du mest på Ashley? :D

Svar: Hm, hennes personlighet tror jag, hon verkar vara en väldigt skön person att umgås med! (:


Har Ashley några kommande filmer planerade? Vilka isf!? :)

Svar: Ja Ashley har en bunt med filmer som kommer ut nu 2010 och 2011. B.la Skateland, Eclipse, Warrior, Summers Blood, Radio Free Albemuth, The Apparition och Breaking Dawn!


När blev Ashley Greene din liksom typ förebild eller favorit, alltså?

Svar: Ashley blev faktiskt snabbt en av favoriterna efter jag sett Twilight, men jag började se henne som en förebild kanske i mars 2009? :)


Vad heter Ashley Greenes hund. Jag är osäker på om hennes hund heter Marlo eller Marlow?

Svar: Hennes hund heter Marlow egentligen, men kallas för Marlo!


Om du läst Twilight, när började du läsa böckerna, innan eller före filmen?

Svar: Jag har läst Twilight och alla dem andra böckerna i serien, och jag älskar dem! Jag läste faktiskt böckerna innan filmen, i februari/mars 2008, innan jag ens visste att dem skulle bli filmer! ( då visste ingen var det var när man snackade om det, nu vet alla! haha ) Så man kan säga att jag gillat Twilight i snart två år nu ;P

Vilken ögonfärg har Ashley?
Svar: Hon har blåa ögon

Varför började du blogga om henne?
Svar: Eftersom jag verkligen gillar Ashley och ser henne som en förebild, men också för att det inte fanns nån annan svensk blogg om henne! :D

Hur många år är hon?
Svar: Hon är 22 år just nu!

Var bor hon?
Svar: Hon bor i Los Angelses, men riktigt var vet jag faktiskt inte!

Vem gillar du bäst av Taylor och Robert?
Svar: Vet faktiskt inte! Eller innan var det Rob, men nu lutar det sig nog mer mot Taylor.. XD

Vilken är Ashleys favoritfilm?
Svar: Breakfast at Tiffany’s med Audrey Hepburn!

När fyller Ashley år?
Svar: Den 21:e februari (snaart! :D), då hon fyller 23!

Har hon något syskon?
Svar: Japp, en bror vid namn Joe!

Vad har hon för fritidsintressen? :D
Svar: Shopping, surfa, umgås med vänner & familj, klippdykning och att ta promenader!

Tror inte denna frågan var med men lika bra att att den också! ;D

När kommer Warriors och Skateland ut på bio?
Svar: Jag har tittat runt på alla möjliga sidor efter svar på just denna frågan ganska länge nu. Så nu har jag faktiskt mailat till Sf bio angående detta! Få se om vi får ett positivt svar.. (:

Det var allt för denna gången, hoppas ni blev nöjda med svaren, haha! :D




KOMMENTARER
Postat av: Johanna

ja visst är han snygg

2010-02-06 | 21:59:56
URL/BLOGG: http://fabulousrobertpattinson.se




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.