Stödj Ashley via Twitter

Som ni kanske vet, så är det en del no lifers där ute som bara inte står ut med att Ashley är den härliga, trevliga, vackra och glada person som hon är. Dessa sjuka personer har skapat Twitter konton (jag har nämnt detta tidigare) och hackar ner på Ashley och önskar henne en del sjuka saker som jag helst inte vill upprepa här. Men självklart vinner ju kärleken över hatet, eller hur? Därför uppmuntras nu vi fans att skicka fina medelanden till Ashley på Twitter och visa att vi stödjer & finns här för henne. För ingen, INGEN förtjänar sånt här som dessa personer skriver.

Ni kan twittra medelanden till @AshleyMGreene och/eller också skriva på den här 'twititionen'!
Send Ashley some love med andra ord! :D ♥


Hur kan man hacka ner på denna vackra människa & vilja henne sjuka saker?



KOMMENTARER
Postat av: Karolina

Stackern det som gör det är nog bara avundsjuka !! :( <33

2010-11-30 | 15:39:18
URL/BLOGG: http://twilightktr.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag förstår inte hur människor kan vara så omogna och framför allt elaka mot någon de inte ens känner!

Jag tror verkligen inte att Ashley hade något med Demi's utbrott att göra, dvs. inte gjort något mot Demi personligen. Så att många såkallade Demi-fans skriver elaka grejer till Ashley och även andra såkallade fans också, är ju bara helt sjukt! De vet ingenting om någon utav dem, och det är aldrig okej att skriva såna saker tilll någon!

Och jag tycker personligen inte att de ens kan kalla sig fans när de beter sig sådär. Jag gillar både Ashley & Demi, men inte fan drar jag några slutsatser och går på Ashley för att Demi mår dåligt? Hennes familj har ju själv berättat att hon lider av psykiska problem och att det pågått länge, så det har INGET med Ashley att göra!



Tycker det är så orättvist för man ser verkligen vilken snäll & bra tjej Ashley är, så hon förtjänar verkligen ingenting av det här!



Jag är vän med en av Ashleys bästa vänner på facebook, och hon skrev också om det här för någon vecka sen. :/ Det är ju verkligen helt sjukt hur folk håller på. Och på twitter finns det ju tyvärr inte samma chans att anmäla folk som det finns på andra communitys, vilket är väldigt synd när det händer något sånt här.



Sorry för den långa kommentaren nu men, jag undrar verkligen vart världen är påväg när folk beter sig såhär.

2010-11-30 | 18:35:39
URL/BLOGG: http://malyn.se
Postat av: Linda

Jag förstår inte heller. Det var därför jag blev så chockad. Men haters will allways hate. Tycker bara det är så sjukt onödigt. Tycker synd om människorna som tar sig tid att göra sånt, de måste må rätt dåligt själv. Ashley är ju en av världens vackraste och finaste människor. <3

2010-11-30 | 19:26:42
URL/BLOGG: http://lindalondon.blogg.se/
Postat av: Breakingfree.se - Zac E, Vanessa H, Ashley T m.fl

Ibland förstår jag inte hur personer orkar skriva elaka saker om kändisar de inte gillar. De måste ha mycket fritid.

2010-11-30 | 22:36:38
URL/BLOGG: http://www.breakingfree.se




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.