Pinkberry cutie

Igår (1 oktober) var Ashley ute med sin assistent och tog en god svalkande Pinkbearry i den stigande Los Angeles värmen. (:

Drawing an end to the week, Ashley Greene leisurely made her way around the Los Angeles area on Friday (October 1).

Wearing a short skirt and blue kitten heels, the Alice Cullen cutie headed to a nearby Pinkberry location with her assistant to beat the heat with an icy treat.

Making for a busy week, Miss Greene spent the previous day re-shooting scenes for her upcoming movie, "The Apparition".

Co-starring Tom Felton and Sebastian Stan, the film is about "a couple who are haunted by a supernatural presence that is unleashed during a college experiment."



Källa - Via 


Fyyyy föööör vilken panik jag fick innan!!!! Gick in på mitt blogg.se konto och in här på bloggen och allt var som vanligt, sen tryckte jag mig in på url och bloggen var borta!! Ni annar inte hur rädd jag blev! Vet inte om blogg.se har problem eller nått, för de andra bloggarna funkade inte heller.. Herregud vad jag freakade out! ;o Huhu.. Jag vet inte om det fortfarande är så, men jag har iaf inte tagit bort bloggen eller något!!



KOMMENTARER




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.