Ashley älskar sina fans

Nu i veckan har det inte funnits så mycket att uppdatera om, inte mycket nytt om Ashley det vill säga. Så det är därför jag inte har uppdaterat så mycket denna veckan.. :/


Men, tänkte göra ett inlägg om Ashley med fans! Just nu är det en massa folk på twitter som är så kallade 'Ashley haters', alltså de skriver hur mycket de hatar Ashley och att hon är en otrevlig person osv. Hela detta startade när Ashley & Joe Jonas började dejta.. Jag tycket det är så himla omoget av dem, de skapar nya twitterkonton där de endast skriver om hur de hatar Ash. Jag menar, hur kan man göra så? Vad fan är man för människa om man gör något sådant? Lixom, vad har Ashley någonsin gjort dem? Nej ush..

Så jag tänkte göra detta inlägg (inspererat från TwiFans!) till Ashley och alla hennens underbara fans, er läsare inkluderade! Detta om något bevisar ju hur mycket Ashley faktiskt älskar sina fans! ^^



Ni kan även skicka in eran favoritvideo, bild, fanart eller något annat med Ashley som ni tycker bäst om eller kanske har gjort själv! Sedan kommer jag lägga upp det i ett inlägg med erat namn! :)

Skicka in det till [email protected] med förnamn, bild/video/fanart/annat med Ashley & länk till din blogg (om du har!) :D

Bildkälla



KOMMENTARER
Postat av: Erica

"Lite" avis? JA! <3

2010-10-09 | 17:31:07
URL/BLOGG: http://www.ebba-erica-taimi.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag tycker också det är väldigt onödigt av dem att hålla på som de gör. De känner henne inte personligen så de har ingen rätt att varken döma henne eller hata henne, eftersom de inte har en aning om hur hon är som person. De "hatar" henne endast för att de är avundsjuka på henne för att hon är tillsammans med Joe. Jag är själv ett fan av Jonas Brothers men inte fan skulle jag börja hata henne bara för att hon är tillsammans med Joe! Inte för att jag gillar honom sådär mycket som andra gör, men ändå, oavsett om det vore en kändis jag har en kändiscrush på så skulle jag inte "hata" personen den är tillsammans med för sånt gör man inte.



Och Ashley om någon förtjänar verkligen inte allt det där. Hon verkar ju verkligen vara en jättesnäll tjej! Hon har iallafall alltid varit hur snäll som helst mot mig när jag pratat med henne. ;)

2010-10-10 | 17:39:29
URL/BLOGG: http://malyn.se




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.