Titta på MTV VMA 2010 live stream


Ashley på förra årets VMA

Jag vet inte helt säkert om Ashley kommer att gå på röda mattan på galan ikväll, men det är troligast att hon kommer det. Jag tror inte heller att hela galan kommer att visas live, men på denna länken kan ni se röda mattan live iaf! (Jag vet inte vilken tid det börjar dock..) Svenska MTV kommer att sända hela MTV Video Music Awards imorgon, med start klockan 21.00 med röda mattan och 22.00 börjar själva galan! Galan pågår till ca. 23.50. Som sakt så ska Ashley presentera på galan, och jag lägger upp bilder imorgon så fort jag slutat skolan! ;)

Jag har letat upp alla info själv, om ni kopierar var snäll ange mig som källa! Tack.



KOMMENTARER




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.