Ashley's Style

Denna klännigen bar Ashley på Dolce & Gabbana Milan Fashion Week Autumn/Winter Show 2010 i Milan, Italien. Vid första anblicken tyckte jag inte klänning var så supersnygg, men nu har jag ändrat mig! Tycker den är snygg på sitt sätt och den är annorlunda från andra klänningar. Gillar att Ashley vågade satsa! Hon matchar den med ett par svarta klackar med öppen tå & en vit liten väska. Och dessutom är sminket riktigt snyggt också!
Love it!

Vad tycker ni om outfiten? Vågat snyggt eller bara fel?



KOMMENTARER
Postat av: Sanna

Tycker precis som du, först gillade jag den inte men nu gör jag! Snyggt :)

2011-04-05 | 14:08:07
Postat av: Karin

älskade den från första början! och skorna...åh, ge mig! :)

2011-04-05 | 16:41:55
Postat av: nillan

grymt snygg !!!

2011-04-07 | 09:52:27




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.