Segt på nyhetsfronten just nu

Jag är ledsen för den extremt dåliga uppdateringen de senaste dagarna men det blir så när det inte finns något att skriva om. Ashley är fullt upptagen med filminspelningen av Breaking Dawn i Baton Rouge just nu, och igår gjorde hon även en ny photoshoot för en tidning. Vilken tidning det är vet vi inte ännu, men hoppas på att bilderna släpps snart.

Jag försöker verkligen hitta nya saker att skriva om, men ibland finns det helt enkelt inte. Ni får mer än gärna komma med förslag & tips om vad jag ska skriva så att bloggen inte står helt tom när det inte finns nyheter om Ashley. Glöm inte att ni kan skicka tips, fanart, Ashley's Style osv till [email protected] - jag älskar att få era mejl!




KOMMENTARER




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.