Ashley Greene: Födelsedagsprojekt

Jag har faktiskt själv tänk på att ordna ett litet födelsedagsprojekt till Ashleys 24 års dag, men jag har helt enkelt inte haft tiden att tänka så mycket på det & ordna allt. Men @AshleyGreeneArgentina på twitter har ordnat ett sådant projekt där man kan skicka in en grattishälsning till Ashley eller en bild etc. Då tyckte jag att det var en bra idé att dela med mig av det till er, ifall ni skulle vara intresserade!

Projektet & regler:

Som ni vet, den 21 februari fyller Ashley Greene 24 år, och jag vill göra något åt henne. Jag kommer att sätta ihop en video till hennes födelsedag, där kommer vara bilder av henne, medelanden från hennes fans, lite videos osv. Så, jag vill att ni skickar in eran present till Ashley. Det kan vara:

- En bild på henne, editerad av dig med en grattishälsning.
- En bild på dig där du kanske håller upp en bild där det står "Happy Birthday Ashley".
- En video där du önskar henne grattis. (Den får inte vara längre än 20 sekunder)

Du kan endast skicka in ett bidrag per person till: [email protected].
Du ska ha med namn, ålder, nationalitet (vilket land du är från) & Twitter.
Jag kommer sedan att göra allt jag kan för att visa videon för Ashley!

Naurligtvis är det engelska som gäller, både i videon & på allt det du skriver så att Ashley kan förstå!

Du kan skicka in ditt bidrag till och med den 18 januari.



KOMMENTARER
Postat av: ♫♪ Sandra T

oh, ska nog vara med, om jag kommer ihåg x)

2011-01-13 | 16:29:01
URL/BLOGG: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Mailén

Thank you so much for helping me! :) It means a lot! Your page will appear on the video :)

Have a great time!

xoxo

2011-01-13 | 18:12:31
URL/BLOGG: http://twitter.com/ashleygreenearg
Postat av: KAROLINA » [it'slikereality]

Är det hennes mail eller din mail? o;

2011-01-13 | 18:46:11
URL/BLOGG: http://itslikereality.tumblr.com
Postat av: Viktoria

Karolina: Hennes mail :)

2011-01-13 | 20:07:19
URL/BLOGG: http://aashleygreene.blogg.se/
Postat av: Erica

måste man ha twitter?

2011-01-16 | 12:57:05
Postat av: Viktoria

Elin: Jag vet faktiskt inte.. jag tror inte det är så himmla nödvändigt.

2011-01-16 | 15:32:23
URL/BLOGG: http://aashleygreene.blogg.se/




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.