Ashley på 10 olika Cosmopolitan omslag!!

Ojojoj! Haha, inte illa - Ashley är på omslaget av 10 olika Cosmopolitan tidningar i hela världen just nu! Thailand, Grekland, Taiwan, USA, Norge, Sydafrika, Tyskland, Ryssland, Israel & Slovienien är all deländer som har Ashley på omslaget av januarinumret! Riktigt kul! Synt att inte Sverige har det.. De olika omslagen har två olika bilder som vi sett innan, men jag är så glad för Ashleys skull! ♥

Vilken gillar ni mest? Jag tycker nog den amerikanska (första) & den tyska (gröna)!




KOMMENTARER
Postat av: lina

Jag gillar den 3:e och 8:e omslaget ;)

2011-01-22 | 13:05:44
URL/BLOGG: http://reednikki.blogg.se/
Postat av: KAROLINA [itslikereality]

Jag måste säga att jag är tveksam till detta MEN; Har du sett ryktena som cirkulerar om att Jashley har gjort slut @ twitter? Hoppas verkligen att det bara är ett rykte :(

2011-01-22 | 17:39:03
URL/BLOGG: http://itslikereality.tumblr.com




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.