En liten presentation.

Hej allihopa!
Som ni förmodligen har sett i inlägget nedan så har Viktoria tagit in en ny bloggare här på ashleygreene.se ...och det är jag som sitter bakom skärmen just nu. Karolina är mitt namn och jag är 16 år gammal. Emellanåt känns det som att jag har varit en s.k. Ashley-fanatiker i år och dar, men i själva verket har jag faktiskt bara känt till henne i drygt ett år; kan inte göra annat än fascineras av henne, gång på gång.

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om mig själv, tycker att detta är himla svårt! Hur som helst så vill jag i alla fall säga att jag är så oerhört tacksam för att Viktoria har gett mig det här förtroendet. Det ska bli superkul att blogga här och det är något jag har velat göra väldigt, väldigt länge!

Nu är hon ju som sagt i London och jag ska självklart försöka uppdatera bloggen så gott jag kan, såvida det rullar in lite ny information. Ärligt talat så är det lite dött på nyhetsfronten just nu, men jag får helt enkelt göra det bästa av situationen! :)

Skrivet av: Karolina



KOMMENTARER
Postat av: Aileen

Välkommen Karolina! Hoppas det går bra för dig och jag Du blir säkert en jättebra bloggerska! :D

2011-07-07 | 15:20:42
URL/BLOGG: http://mini2000.blogspot.com
Postat av: Jossan - kristens.se

Vad kul! Hoppas du kommer trivas :)

2011-07-09 | 20:11:50
URL/BLOGG: http://kristens.se
Postat av: Aileen

oj, det skulle vara: Välkommen Karolina! Hoppas det går bra för dig och jag tror du blir en jätte bra bloggerska.



2011-07-10 | 16:23:11
URL/BLOGG: http://mini2000.blogspot.com




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.