Förändringar på sidan - ashleygreene.se

En del förändringar håller på att ske här på sidan just nu, bl.a så har en ny design kommit upp! Den är i lite ljusare färger och i headern har jag använt mig av bilderna på Ashley från Teen Vouge photoshooten. Även om jag älskade den föregående designen så hade jag tröttnat lite på den och tyckte helt enkelt att det var dags för en ny. Jag hoppas ni gillar den lika mycket som jag och lämna gärna feedback bland kommentarerna till det här inlägget!

Update: Jag har lagt in de nya designen men det verkar ändå vara något fel och sidan visar endast olika delar av den nya designen och delar av den gamla. Det kan ha något med servern att göra och jag ska försöka fixa det så snart som möjligt. Bara så att ni vet varför det ser så konstigt ut!

Jag försöker ständigt göra sidan bättre för att ni läsare ska trivas så bra som möjligt och därför kan ni numera hitta sidan på den enkla adressen ashleygreene.se! Har alltså fixat ett domän till bloggen för att den ska vara lättare att hitta och komma ihåg. Så nu behöver ni bara skriva in ashleygreene.se i adressfältet istället!




KOMMENTARER
Postat av: jessica

Tyckte den nya designen var ritkgit fin:)

2011-05-09 | 11:31:34
URL/BLOGG: http://thevampireobsession.blogg.se/
Postat av: Nelly

Jag tycker att den nya bloggdesign är mycket fräckt och snygg men samtidigt tycker jag att bakgrund saknas nåt glatt och Ashleyaktig.

2011-05-09 | 12:03:35
URL/BLOGG: http://moviegirltips.blogg.se/
Postat av: Ashley

Den är sjuukt fin! men gillar den förra också. Men ändå, den ÄGER! :D

2011-05-09 | 13:50:19
URL/BLOGG: http://ashleeygreene.blogspot.com/
Postat av: Agnes

Jag tycker att headern blev hur läcker som helst!

2011-05-09 | 16:04:50




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.