Bloggen fyller 2 år!!



Idag fyller ashleygreene.se 2 år!!
Den sjunde november 2009 startade jag (Viktoria) bloggen eftersom det då inte fanns någon annan svensk fansite om just Ashley. Varför inte starta en egen blogg om henne? tänkte jag då och tog saken i egna händer. Då hade jag redan gillat Ashley i ungefär ett år, efter att Twilight kom ut på bio. Tyckte hon stod ut och ville veta mer om henne, och tja resten historia haha! Får två år sedan hade jag aldrig kunnat föreställa mig att jag faktiskt skulle få se henne i verkligheten, men tack vare alla hängivna Twilightfans här i Sverige så kom hon ju till Stockholm i oktober! Tyvärr träffade jag inte henne men vem vet, kanske en dag..?

I alla fall, sedan starten 2009 så har bloggen växt en del och jag har fått så många fina läsare som jag är supertacksam för! Känner även att jag själv har växt tillsammans med bloggen, vilket man kan se om man kollar längst bak i arkivet, haha.. I början av 2011 så fixade jag även ett domän till bloggen för att man lättare skulle hitta hit; från aashleygreene.blogg.se till ashleygreene.se. Såklart funkar fortfarande den gamla adressen eftersom bloggen ligger kvar på Blogg Esse. Och i juli i år så började Karolina att blogga på ashleygreene.se tillsammans med mig vilket jag är jätteglad över, eftersom det ibland kan bli väldigt jobbigt att hålla igång bloggen själv. Det funkar hur bra som helst med oss båda och jag är tacksam för hennes hjälp! Och såklart tack till alla er fina läsare som stannat kvar här och följer Ashleys karriär tillsammans med oss. Jag hoppas att bloggen kommer finnas kvar för att fira tre år 2012!

Skrivet av: Viktoria



KOMMENTARER
Postat av: Linda

Grattis! :DD

2011-11-07 | 14:21:59
Postat av: Alexandra

Grattis! :)

2011-11-07 | 14:36:01
URL/BLOGG: http://kellanlsweden.blogg.se/




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.