Ashleys födelsedag om en vecka!


Om en vecka, alltså måndag nästa vecka den 21 februari, fyller Ashley Greene 24 år - inget som ni missat väl? :D

Och i och med att det inte blev ett fanprojekt till Ashley här i bloggen i år eftersom jag inte haft tiden, så tänkte jag fixa något annat istället. Jag vill att ni skickar in er favorit intervju, bild, fanart, video, citat etc. med Ashley som jag sedan kommer lägga upp i ett inlägg här på måndag! Ni kan skicka in vad ni vill, har du en blogg så får du också en länk. Detta är för att ha något kul här i bloggen för att fira Ashleys födelsedag, som är en speciell dag! Ni kan också skicka in en text där du skriver vad Ashley betyder för dig, hur och om hon inspererat dig på något sätt, vad du gillar med henne osv.

Jag hoppas ni skickar en massa, det är ju trots allt Ashleys födelsedag som vi vill fira på ett bra sätt! Ni kan skicka in hur mycket ni vill, bara ni har med erat namn!

Skicka in era 'bidrag' till [email protected] senast på söndag kl. 14.00!



KOMMENTARER
Postat av: lina

Bra ide' ;))

2011-02-15 | 16:41:41
URL/BLOGG: http://fuckingdonkey.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack

2011-02-19 | 11:56:42
URL/BLOGG: http://jagsominteler.blogg.se/




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.