Ashley's Style?



Haha, jag försöker desperat att hitta nyheter att skriva om Ashley
men det är väldigt svårt eftersom det är väldigt tomt om henne just nu.
Så ni får inte tro att jag bara dissar er, nejnej! Så fort något nytt kommer
upp så hittar ni det här! Men ja, eftersom det är så stillastående just
nu om henne så tänkte jag börja med en sak här i bloggen. 
Jag tänkte att det kunde varit kul om jag la upp en
'A day of Ashley's Style',
allså dagens Outfit. Ashley bär ju så fina
kläder att man får insperation! Skulle det varit något?
Ni får hemsk gärna skicka in en bild med Ashley där hon bär
en snygg outfit till [email protected],
ni får självklart en länkning om ni har en blogg osså ;D
Lämna gärna en kommentar om ni gillar det! (:

Off topic
-
Ville bara ta en stund och uppmärksamma skådisen Brittany Murphy som dog igår morse,
hon var en väldigt talangfull skådespelerska & en av mina favoriter. Rip Brittany Murphy! -




KOMMENTARER
Postat av: Anna L. - EWS

Låter som men rolig ide, älskar Ashleys stil!! :D

2009-12-21 | 17:54:08
URL/BLOGG: http://emmawatsonsource.webs.com
Postat av: Lina

Jaa det är en kul ide, gillar henens stil starkt! (:

2009-12-21 | 18:17:11
Postat av: Emma

RIP Brittany!

2009-12-21 | 20:47:54
URL/BLOGG: http://twicandy.blogg.se/




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.