Filmer & release!

Det är några som undrat om vissa av Ashleys filmer kommer till sverige och när, jag har även fått
önskemål bland kommentarer och mail att jag ska göra ett inlägg om Ashleys filmer som hon
medverkat i! :D Självklart säger jag, riktigt roligt att ni kommer med förslag & önskemål!
Så här är en lista med Ashleys
filmer och inom vissa så står även releasen i sverige! (:

The Apparition (2010) (pre-production) - Ingen information än
The Twilight Saga: Eclipse (2010) Alice Cullen - På bio 20 juni 2010
Warrior (2009) Brooklyn - Ingen information än
Radio Free Albemuth (2009) Rhonda - Ingen information än
Skateland (2010) Michelle Burkham - Ingen information än
The Twilight Saga: New Moon (2009) Alice Cullen - Släpps i mars 2010 på dvd, se här
Summer's Blood (2009) Summer Matthews - Ingen information än
Shrink (2009) Missy - Släppts i sverige, se här
Twilight
(2008) Alice Cullen - Släppts på dvd i sverige, se här
Otis
(2008) .... Kim #4 - Släppts på dvd i sverige, se här
King of California
(2007) McDonald's Customer - Släppts i sverige, se här



Som ni ser så är det ganska många av hennes filmer som har release 2009/2010 i USA, detta betyder alltså att dem antagligen kommer att komma till sverige under 2010/2011. Jag hittar ingenting om att Summer's Blood eller Warrior skulle komma på bio i sverige, antagligen kommer dem bara att släppas på dvd direkt, men man kan alltid hoppas! Men jag informerar er självklart när jag vet mer om detta! :D


Ashley & Kellan Lutz i Warrior




KOMMENTARER




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.