ashleygreene.se läggs ner



Suck. Det är med stor förtvivlan jag skriver detta inlägget, men jag känner att det är dags för mig att gå vidare. Jag har bestämt mig för att sluta blogga här på ashleygreene.se, alltså kommer sidan att läggas ned. Jag har haft bloggen i snart fyra år nu, då jag startade den i november 2009. Jag har varit ett fan av Ashley sedan 2008 och startade bloggen något år efter eftersom det då inte fanns någon svensk fansida för Ashley. Varför inte starta en egen blogg om henne? tänkte jag och i november gjorde jag det och nu har det gått fyra år sedan dess. Fyra fantastiska år här på bloggen då jag haft de mest underbara läsarna som alltid peppat mig att fortsätta med vad jag gör. Men i och med att Twilight nu är över så var det även många som tappade intresset, inte bara för serien utan även för Ashley och de senaste månaderna har statistiken inte varit den bästa och jag har själv inte känt någon vidare lust att uppdatera. Jag älskar fortfarande Ashley och stödjer henne till 100% och jag kommer fortsätta att följa hennes karriär och jag kommer alltid vara ett fan av henne. Men jag kommer inte att blogga om henne mer. 
 
Det känns tråkigt att det kommit till detta men jag har känt ett tag nu att det är det rätta att göra. Jag har inte uppdaterat lika flitligt längre de senaste månaderna och det beror på att jag inte har tid, lust eller motivation att blogga här. Den här bloggen har varit en del av mitt liv i snart fyra år nu och jag ångrar absolut inte att jag startade den då den gett mig så mycket över åren. Men nu har det gått mot sitt slut, tyvärr. Jag vill bara tacka alla otroliga läsare som stannat med mig på bloggen genom åren, både gamla och nya läsare - ni har varit en stor del av hela bloggen så tack! 
 
Jag kommer inte att stänga ner bloggen utan låta den vara kvar, det är efterallt fyra år värt av minnen! Men den kommer som sagt inte att uppdateras framöver. Adressen, ashleygreene.se kommer också snart att gå ut och gå tillbaka till den gamla, aashleygreene.blogg.se.
 
Tack för allt och hejdå! ♥ 
 
/ Viktoria
 
Om ni vill ha vidare nyheter om Ashley kan ni besöka ash-greene.org, en riktigt bra fansite om Ashley!
 
Ps. För de som kanske är intresserade så kan ni följa mig på twitter där jag är aktiv dagligen, om ni inte vill se mig försvinna helt, hehe :)



KOMMENTARER




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.