En liten presentation om mig!

Många har frågat via kommentar & mejl och undrar vem som ligger bakom bloggen och om jag kan skriva ett litet inlägg eller en presentation om mig själv! Självklart kan jag det!

Som ni kanske klurat ut så heter jag Viktoria och jag är 16 år (fyllde 16 detta året) & jag går mitt första år på gymnasiet, media linjen. Där lär jag mig väldigt mycket om webbdesign, foto, skriva osv som jag är väldigt intresserad av! Jag älskar att läsa, min favoritgenre är fantasy och favvorböckerna är Harry Potter, House of Night, Vindens Skugga & Vampire Academy. Jag älskar även mode men följer själv inte trenderna sådär slaviskt, huhu. Dessutom älskar jag musik! Måste ha musik i öronen när jag åker buss eller nått sånt, & jag lyssnar mest på Muse, Band of Horses, The Hives, The Pretty Reckless, Placebo, Taylor Swift och en himla massa fler :) När jag blir äldre vill jag jättegärna bli skådespelare, författare eller något inom webbdesign kanske, och jag jag vill typ resa till och bo i USA, England och Frankrike! Haha ;)

Yes det var väl lite om mig då - nu vet ni lite mer om tjejen bakom bloggen! :D
Just nu vill jag helst inte visa bild, men nångång i framtiden kanske, vem vet? ^^



KOMMENTARER
Postat av: KAROLINA » [itslikereality]

Kul att veta lite mer! :}



Låter lite som mig btw... ÄLSKAR webbdesign (och foto). Wih. Saknar min gamla blogg.se-blogg litegrann, där kunde man ju göra världens konstruktioner haha. Var askul att få göra din design här på bloggen tex. :3 Band of Horses & Taylor Swift är sjukt bra, kan bara agree:a. Skulle kunna tänka mig att bli skådespelare men... känns nog lite väl långt bort. Har ju aldrig testat, haha! :p

2010-12-16 | 13:53:27
URL/BLOGG: http://itslikereality.tumblr.com




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.