Ashley Style - Golden Globe Event

Golden Globes Gift event så svarde Ashley
lite snabbt på några frågor om sin outfit som hon bar!



What She’s Stylin’:
Denna outfiten kommer direkt från
min egen garderob. Jag bär en Urban Outfitters jacka.
Klänningen är en Arden B. Den är ljus och luftig, men också 'vass'.
Även då det är Januari så är det 27 grader ute!

Confessions of a Shopaholic:
Jag är ett stort Alice + Oliva fan.
Dem har riktigt söta och bekväma saker till vardags.
De har en skön blandning. Varje gång jag går till den affären,
så kommer jag ut med tre eller fyra saker.


Outerwear Obsessions:
Just nu så älskar jag stora cardigans
som ser ut som farfars tröjor. Dem är så söta! Dem ger dig
snabbt en cool stil. Jag älskar också beskärda faux-fur jackor.
Jag har en i leopardmönster av Alice + Oliva och en vit av Santuary.
Dem håller dig väldigt varm, vilket är jättebra! Det är bra att
du kan vara varm och samtidigt stilren -
oavsett om du har det på en LBD eller en 'wifebeater'.




KOMMENTARER




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.