Svar på frågestunden!

Har Ashley en kommande film på G?
Svar; Jupp, Ashley har ett flertal filmer på G faktiskt! Förutom The Twilight Saga: Breaking Dawn som börjar spelas in nu i november, så har Ashley nästan precis gjort klart inspelningarna för en annan film, Butter. Det är en komdifilm som kommer ut någongång under 2011. Dessutom har skräckfilmen The Apparition också premiär nästa år!

 

Hur går det egentligen med Kellan och Ashleys film "Warrior", den är ju bara ett måste att se när den kommer men har man hört något om när den egentligen gör det?

Svar; Jag är lika ivrig att veta mer om den som du är, och fick faktiskt nästan precis svar på frågan när den kommer ut. Den kommer ut 2011, vilket datum vet jag inte och jag tror inte heller den kommer gå på bio här i sverige. Men vi måste tyvärr vänta tills nästa år för att se den!

 

Undrar över "Summers Blood", har den haft premiär?

Svar; "Summers Blood" har inte haft en 'premiär' precis, den kom direkt ut på DVD. Den finns i USA, men själv har jag faktiskt inte hittat den här i sverige. Men du kan se den på internet, via den här länken! :)

 

Bara nyfiken ^^ Har du någon aning om varför hon är singel!? hon är ju way too(!) underbar för att inte få den hon vill ha! Jag lixom fattar bara inte lilla söta Ashley...
Svar; Haha, ja man kan ju undra det! Nej men själv har Ashley sakt att hon inte har tid med en pojkvän just nu eftersom hon har ett väldigt upptaget schema. Men nu i helgen sågs hon ju kyssa en okänd kille, så vem vet om hon faktiskt är singel fortfarande? ;)

 

Har du nånsin skickat ett fanmail/brev till henne och i såna fall då fått svar?

Svar; Nej det har jag faktiskt inte. Jag har tänkt på att göra det många gånger, men har aldrig gjort det.


Vilka filmer har Ashley varit med i?

Svar; Här är en lista på vilka filmer hon har varit med i med en liste större roll;

 

Butter (2011) Kaitlen
The Apparition (2010) Kelly
Warrior (2011) Brooke
Eclipse (2010) Alice
Skateland (2010) Michelle
Radio Free Albemuth (2010) Rhonda
New Moon (2009) Alice
Summer's Blood (2009) Summer
Twilight (2008) Alice


Kommer Ashley till Sverige?

Svar; Nej just nu finns det inga planer för Ashley att komma till sverige, men vi kan ju alltid hoppas på det nu i framtiden :)

Hur ser du Ashley som en förebild?

Svar; Jag tycker Ashley är en bra skådespelerska, samt så har hon en riktigt skön personlighet. Jag gillar också hennes stil och inspereras av den. Ja, jag vet inte, tycker Ashley är ett bra exempel på en bra förebild till unga tjejer! :)

Hur gammal är du?
Svar; Jag är 16 år, fyller faktiskt år nu i veckan ;)

 

Vad är bäst och sämst med Ashley? 
Svar; Hehe, vet inte om jag kan svara på det eftersom jag inte känner Ashley direkt :)

Favvo film?
Svar; Min favoritfilm är The Notebook och Remeber Me (:

Vad lägger du mest dina pengar på?
Svar; Kläder! Haha, nej men böcker också :)

Favvo skiva?
Svar; Min favoritskiva är Black Holes and Revelations med Muse! ♥


Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?

Svar; Hade faktiskt aldrig hört talats om den bloggen innan, men den verkar nice :)


Vet du hur Ashley fick rollen som Alice?

Svar; Ashley provspelade först för rollen som Bella Swan men fick inte rollen. Nån vecka senare fick hon ett samtal där dem ville att hon skulle provspela för rollen som Alice Cullen istället. Författaren av Twilight, Stepheníe Meyer sa att Ashley var den som liknade sin karaktär mest. När hon såg en bild av Ashley sa hon; 'You found Alice! Oh my gosh!'" Den 19 februari 2008 var det officiellt att Ashley skulle spela Alice Cullen!

Har Ash något husdjur? 
Svar; Japp hon har en söt liten hund, Marlow (:


Har du en annan blogg/fansida?
Svar; Ja det har jag faktiskt! Har en annan fansida om Emma Watson från Harry Potter, kika in den! :D

Vilken ör din favorit photoshoot med Ashley?
Svar; Hum.. Det är jättesvårt att välja en, men då tror jag nästan att det är photoshooten för Women's Health! (:



Har du sett ”Summers Blood” eller nån annan film med Ashley förutom Twilight serien? Vad tyckte du om den/dem i så fall?

Svar; Ja, jag har sett 'Summers Blood' och om jag ska vara ärlig så tyckte jag inte så värst mycket om den. Ashley är bra i den men handlingen är inte bra, hehe. Har försökt att se bl.a. "Skateland" men har inte hittat den på internet än!


Vilken ögonfärg har Ashley?
Svar; Alltså, jag har sett att hon har olika ögonfärg på de bilder jag försökt se, ibland har hon bruna, blåa eller gröna! Men jag tror faktiskt att hennes riktiga ögonfärg är grå-grön!

Vilken är hennes original hårfärg?
Svar; Ashleys riktiga hårfärg är mörkbrun.


Tack för era frågor, hoppas ni är nöjda med svaren! :D




KOMMENTARER
Postat av: Twilight Blogg

Var gärna med och tävla om att bli månadens blogg hos mig. :) http://twilightforyou.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html#comment

2010-07-01 | 14:39:57
URL/BLOGG: http://twilightforyou.blogg.se/
Postat av: Sandra - Piffad

SV: Ja den e snygg :)

2010-07-01 | 23:27:02
URL/BLOGG: http://piffad.blogg.se/




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.