Ashley's Style



Den här outfiten är inskickad av Zara, tack! :)
Den snygga klänningen bar Ashley på Nylon's Young Hollywood Event den 12 maj. Personligen gillar jag verkligen den här klänningen, den är i en annan annorlunda färg och stilren. Matcha med ett par svarta klackar så har du en supersnygg outfit! Tummen upp för den här outfiten, Ashley!

Vad tycker ni, hiss eller diss?

Ni glömmer väl inte att ni kan skicka in era favoritoutfits med Ashley? Skicka det till [email protected], och döp mailet till 'Ashley's Style'! Om du har blogg kan du även få en länkning ;D




KOMMENTARER
Postat av: Lena m.

Hiss ;) tycker den var riktigt fin ^^

2010-06-07 | 21:41:36
Postat av: ginna

jag vet inte vem som äger den här bloggen men jag tycker att hon eller han borde ha :klä dig som ashley greene

2010-06-18 | 13:45:09
Postat av: Anonym

jag vet inte vem som äger den här bloggen men jag tycker att hon eller han borde ha :klä dig som ashley greene

2010-06-18 | 13:45:45




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.