The Apparition kommer att vara skrämmande

Enligt Ashley själv, så säger hon att hennes kommande skräckfilm 'The Apparition' kommer att vara riktigt skrämmande. Då talar vi inte om de vanliga skräckisarna där personerna alltid gör fel saker och får dåliga konsekvenser. Utan här gör personerna alla de rätta sakerna, som en helt vanlig person skulle göra i verkligheten, men får ändå de dåliga konsekvenserna. Haha, låter som en film jag kommer gilla! En riktig skräckfilm ska
få en att rysa ju, eller vad tycker ni? =)

Ashley Greene, sist sedd (men kommer snart att ses igen) som Alice Cullen i The Twilight Saga, får sin första huvudroll i den kommande skräckfilmen The Apparition. The apparition i fråga är en skrämmande ond kraft, utsläppt av ett universitets experiment, som jagar ett ungt par. Greene sade att filmen kommer att framföra det läskiga som har saknats från föregående skräckfilmer.

“Med Apparition, går de tillbaka till förhöjd thriller“, sa Greene i en exklusiv intervju den 16 Mars i Austin, Texas, där hennes film Skateland hade premiär på South by Southweat festivalen.  “Det kommer inte att bli en slash-gore film. Det är det som skrämmer dig, och det är skrämmande.”

 

Fortfarande inte övertygad? Tja, tänk på att i de mesta skräckfilmer så kan du skrika till tv:n 'Gå inte in där' och karaktärerna lyssnar inte på dig. Du kanske inte blir rädd av att människor gör dåliga beslut. Greene lovar at hennes karaktär i The Apparition gör de rätta valen och besluten men blir lurad ändå.

 

“Sättet som jag kan förklara bäst på är att vi gör allt en normal person skulle göra”, sa Greene. “Alla kommer titta på den och säga 'Gör detta!', och det är det vi gör. Men olyckligtvis så löser det inte saker, och vi behöver fortfarande ta itu med dem. Jag tror att den läskigaste delen, är när du gör allting du borde göra men det slutar ändå med att du blir skadad.”

 

Filmen ger också Ashley en fullständig karaktärs båge och 'saftiga' scener där hon verkligen kan visa vad hon kan. “Jag tror att rankningsvis och känslomässigt och psykiskt, så har det varit extremt krävande,” sa Greene “Jag har gjort saker jag inte visste att jag kunde göra, och jag är riktigt stolt över det. Jag är jätteglad över att alla kan se det”

 

The Apparition, skriven och regisserad av Todd Lincoln, kommer ut detta året från Joel Silver’s Dark Castle Entertainment and Warner Brothers Pictures.

 

Översatt av mig.

Källa.




KOMMENTARER




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.