Off topic: Harry Potter & Deathly Hallows

Var bara tvungen att göra ett litet off topic inlägg - nämligen om Harry Potter! Som några av er kanske har listat ut, så är jag en väldigt stor Harry Potter-nörd, haha. Och nästa vecka på onsdag, den 17 november, är det äntligen premiär för den sjunde filmen; Harry Potter och Dödsrelikerna del 1! Ni anar inte hur mycket jag längtar!
Och nu ikväll, kl. 18.00 är det ju galapremiär för filmen i London & självklart jag se livestreamningen (ni kan se det här!).

Jag bara undrar om det är några av er läsare som också gillar HP? Och ska ni se den på bio, när isf? :)

Är taggad till max!! :D:D ^^




KOMMENTARER
Postat av: Malin

Självklart gillar man Harry Potter! :D Min första kärlek! :D Inom storfilmer dvs.



Så jag ska se premiären den 17 klockan 18:15. Och såklart se live-streamingen nu klockan 18:00! :) Har faktiskt en kompis som är där just nu, är så avis!

2010-11-11 | 17:02:38
URL/BLOGG: http://malyn.se
Postat av: T

Jag älskar Harry Potter. Jag läste faktiskt Harry Potter-serien långt innan Twilight kom. Jag själv ska se den på första premiärdag.

2010-11-11 | 18:06:35
URL/BLOGG: http://moviegirltips.blogg.se/
Postat av: Aaagnes

Jag älskar Harry potter filmerna!!! Ser så fram emot att se den nya filmen!!! (men det skulle inte skada om underbara Ashley hade en liten roll... HEHE!)



:D

2010-11-14 | 21:41:08




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.