Ashley Michele Greene 24 år!

Eftersom Ashley fyller år idag så bad jag ju er skicka in era favoriter med Ashley - bilder, intervjuer, citat, fanart osv. Tack alla som skickade in! Jag hoppas Ashley vet vilka fina & stöttande fans hon har som älskar henne! GRATTIS ASHLEY!! ♥

Inskickat av Lisa;

Inskickat av Linda;

Inskickat av Chitralekha & Linda;

Inskickat av Lina;

Man inspireras ibland av Ashleys snygga klädstil, enkelt men snyggt ;)
Den första bilden gillar jag för att hon är så söt med sin frisyr.
Den andra bilden har jag alltid gillat, det är nog för att hon är helt super vacker som alltid och har hon snygg make-up!

Inskickat av Malin;

Ett av mina favoritcitat med Ashley - älskar hur bra kompisar hon & Kellan är!

“Kellan was like, ‘I guess I don’t have to wear my shirt when I’m walking my dog.’ And I’m like, ‘Kellan, most people wear shirts when they walk their dog.’ What’s really sad is that his shirt is off so much that I know what his abs look like. And I saw this Photoshopped picture of him, and I was like, ‘That’s not you! You’re wider than that! It’s not like I stalk you, you just never have your shirt on!’”


GRTTIS ASHLEY HOPPAS DU HAR EN UNDERBAR FÖDELSEDAG!


Inskickat av Sofia;

 

Älskar denna ritade bilden av Ashley - den är riktigt proffsig gjord! ♥


Mitt favoritcitat av Ashley;

"There’s always going to be anti in this industry. But the thing is, I have dealt with anti before our relationship, and I will always have to deal with it. There will always be people who love me or hate me. That’s why I try to focus on the positive."

Jag älskar att Ashley är en väldigt driven person och hon verkar ha en riktigt härlig personlighet. Hon har inspererat mig på många sett, och hon är en stor anledning till att jag har fått bättre självförtroende! Jag älskar att hon vågar vara sig & inte låter sig krossas av alla haters där ute utan bara ger positiv respons och ser framåt istället! Jag ser Ashley som en förebild på så många olika sätt - och jag är en stolt Greenie, haha! Grattis Ashley!!




KOMMENTARER




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.