Angående uppdateringen

Nu är det ju så att jag börjar skolan imorgon och eftersom jag gör första året på gymnasiet så vill jag verkligen satsa på skolan. Därför kanske det inte blir lika snabba uppdates & lika mycket inlägg per dag. Men jag ska gör mitt bästa endå och ska försöka hålla en 'balans'  mellan skola och bloggande. Tur så går jag faktiskt bara halvdagar i skolan så jag får lite mer tid över till annat än till bara pluggande!

Men hoppas ni kikar in här endå, för snart kommer en ny design upp också! ;)




KOMMENTARER




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.