Information angående bloggen + kommer vara bortrest

Jag har lite spännande nyheter! Efter mycket om och men så har jag bestämt mig för att ta in en ny bloggare här på ashleygreene.se! Den senaste tiden har ni säkert märkt att jag inte har varit precis lika aktiv här som tidigare. Dels beror det på att jag har två andra bloggar så att det blir väldigt stressigt ibland plus att det är tidskrävande och sedan är det lite andra grejer också. Jag vet att det är många av er som gärna hade velat blogga om Ashley och jag har fått en del erbjudande från folk som skulle vilja blogga med mig, men nu är det så att jag redan hittat en ny bloggare! Är väldigt nöjd med henne faktiskt och det hoppas jag ni också kommer bli! Hon kommer att presentera sig här lite senare så håll utkik!

Vidare så vill jag meddela er om att jag ska bort nu i veckan, från onsdag till lördag (6-9 juli). Jag åker nämligen till London, England för att gå på den sista premiären av Harry Potter och Dödsrelikerna del 2! Ska bli väldigt spännande och jag längtar jättemycket! Därför kommer bloggen stå tom från min sida under dessa dagar, men den nya bloggaren kommer att hålla er uppdaterade om det rullar in nyheter osv. 



Skrivet av: Viktoria



KOMMENTARER
Postat av: Jossan - kristens.se

Spännande! Ha så kul i London! :)



Vilka är dina andra bloggar? Jag vet NinaDobrevDaily, men den sista?

2011-07-05 | 23:18:28
URL/BLOGG: http://kristens.se
Postat av: Animal

Oh lyllo dej!! Harry potter ät jättebra ha det bra i london !

2011-07-06 | 18:50:45
URL/BLOGG: http://animalsisbest.blogg.se/




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.