Intervju med Examiner - New York Press Junket

Igår gjorde Ashley en intervju med Examiner för New York Press Junket där hon b.la pratar om katastrofen i Japan, Skateland och Breaking Dawn. Detta är bara en bit av intervjun, hela intervjun kommer ut i maj när det är premiär för Skateland i USA.



Ashley Greene vill att "Twilight" fans ska veta att inspelningen av "The Twilight Saga: Breaking Dawn" går "framåt", trots att filmteamet behövde evakueras den 11 mars 2011, på grund av en tsunamivarning. Den 14 mars 2011, satte jag mig ned med Greene (som spelar vampyren Alice Cullen i "Twilight"-serien) för en intervju i New York City Press junket för hennes film "Skateland", ett 'coming-of-age' drama som tar plats 1983. ("Skateland" är upplagt för en USA-release den 13 maj 2011.)

Greene gav mig en uppdatering om vad som pågått med "Breaking Dawn", eftersom inspelningen av den tvådelade filmen avbröts tillfälligt. Hon uttryckte också sin oro och kondoleanser för Japan, som har upplevt massiva förödelser som en följd av jordbävningen och tsunamin som drabbade den 11 mars.

Här är vad Greene säger om hela situationen och hur hon hanterar den berömmelse som hon fått på grund av "Twilight"-serien. Resten av intervjun kommer att publiceras i maj, den vecka som "Skateland" har biopremiär i USA. "The Twilight Saga: Breaking Dawn - Del 1" är satt att släppas den 18 november, 2011 och "The Twilight Saga: Breaking Dawn - del 2" är planerad att anlända på bio den 16 november 2012.

Följdverkningarna av jordbävningen och tsunamin i Japan stoppade tillfälligt inspelningen av "The Twilight Saga: Breaking Dawn" i Vancouver, Kanada. Vad är den senaste uppdateringen på inspelningen?

Allt vändes upp och ned och ut och in. Vi fick det minsta av den värsta stöten av saker. Vi måste vara tacksamma för det. Men egentligen, det handlar mer om att vi var tvungna att packa upp och flytta till en annan plats och växla runt scener, men vi har verkligen gått framåt och fortsätter. Det kommer inte riktigt att påverka filmen för hårt.

Har du några synpunkter på katastroferna som har drabbat Japan?

Jag har säkerligen uttryckt min uppfattning - som en massa av mina andra vänner också har - om att samla in pengar för Japan och vara med dem och be för dem, eftersom jag tycker det är något oförutsägbart och hemsk, oväntade och verkligen olyckligt och hjärtskärande. Jag skickar verkligen ut mina böner och mina tankar till folket och till sina nära och kära och borttappade. Och förhoppningsvis, kommer vi amerikaner att göra allt vi kan för att hjälpa dem återuppbygga.

Vilket råd skulle du ha för skådespelare som blivit kända snabbt eftersom de är en del av en stor franchise som "Twilight"-serien?

Jag tror nog igenom det kaos av det hela är att man bara måste stanna jorden och komma ihåg vem du är och vart du kom ifrån, eftersom det är en riktigt stor sak. Jag har en riktigt stabil, nära grupp av vänner och familj som bryr sig mindre om vad jag gör, och vem jag är [som en kändis]. Min mamma är som "Gå diska. Gå och bädda din säng." Och jag uppskattar verkligen det, och jag tycker att det är nyckeln, eftersom i slutet av dagen, är detta ett jobb, inte ett liv.

Vad går igenom ditt huvud när du ser allt "Twilight" merchandise?

När jag ser merchandiset, är det spännande. Att kunna säga att jag har en docka [Alice Cullen] är ganska häpnadsväckande. Jag har en actionfigur. Det är häftigt!

Av alla i "Twilight" castet, med vilka står du närmst med?

Kellan [Lutz, som spelar vampyren Emmett Cullen i "Twilight"-serien] och jag har varit mycket, mycket nära vänner i drygt fem år. Vi kände varandra innan hela processen startade. Och nu kommer vi att spendera all vår tid tillsammans på jobbet, så det är riktigt trevligt.

Intervjun är översatt av mig, Viktoria. Ge cred om du kopierar!

Källa



KOMMENTARER




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.