Var är alla kommentarer?

Vad ni har blivit dåliga på att kommentera! Förr brukade jag komma in här och se en massa kommentarer men nu är det väldigt glest om det - vad har hänt? Det är ju efter allt till er jag bloggar och det är ju inte lika roligt när man inte får lite respons på det man sitter och skriver. Kom igen nu och börja kommentera mer! Man får en glad känsla när man loggar in och ser en massa kommentarer, men när det inte finns några så är man ju inte alls på lika toppen humör att skriva inlägg längre. Var inte rädda för att ge tips också på vad jag kan förbättra i bloggen - jag vill höra era åsikter eftersom jag vill att ni ska vara så bekväma som möljigt när ni besöker sidan. Skärpning med att kommentera kan man ju säga, haha!

Update: Om jag får frågor i bloggen brukar jag oftast svara bland kommentarena i samma inlägg. Det kan hända att jag ibland svarar i din blogg om du har en, men inte alltid. Så håll utkik bland kommentarena om du 'söker' svar på din fråga! ;)




KOMMENTARER
Postat av: Johanna

En fråga, vilka är Ashleys bästa vänner? :D

haha, är lite nyfiken :))

2011-03-03 | 16:06:02
URL/BLOGG: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: KAROLINA

Jag tror att kommentarerna blir färre om man inte svarar på dem, eller så är det oftast på min blogg i alla fall. Men jag vet inte hur ofta/om du svarar :) Ibland finns det ju inget att svara på liksom ;_;

2011-03-03 | 16:22:24
URL/BLOGG: http://karoliinahz.blogg.se/
Postat av: T

Lovar att försöka vara aktiv med kommentar.

2011-03-03 | 17:16:06
Postat av: Viktoria

Johanna: Ashley har många nära vänner bl.a Caitie Uhlmann, Andrea Kelley & Mary Kasnias och sen är Kellan Lutz en av hennes bästa killkompisar också :)

2011-03-03 | 17:25:12
URL/BLOGG: http://aashleygreene.blogg.se/




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.