#Twilight-Fan-eventet: Sverige!!

Nu är jag hemma igen från Stockholm och Twilight Fan Eventet på Hovet igår!! Det var helt galet men sjukt kul och jag kan fortfarande inte fatta att jag sett Ashley och Rob...! Helt klart värt den 5 timmars långa tågresan upp haha ;) 

Men nog om det; bilder och videos från eventet kommer dyka upp här i detta inlägget så håll utkik! Måste säga att Ashley var riktigt vacker igår!

Ashley och Rob var först på presskonferansen i Stockholm innan dem intog Hovet senare på kvällen;





Faneventet på Hovet;





Se fler bilder här, här, här, här och här.



Källa, källa, källa

Skrivet av: Viktoria



KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Fick du någon autograf från dem? :)

2011-10-29 | 18:44:35
Postat av: Viktoria - ashleygreene.se

Anonym: Nej tyvärr inte :/ Var inte VIP.. :)

2011-10-29 | 18:47:51
URL/BLOGG: http://ashleygreene.se
Postat av: Anonym

jag fick autograf!! var värt köandet :)

2011-11-01 | 13:33:17




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.