Livestream från mark. med Ashley



Som jag nämnde tidigare så kommer Ashley att streama live från mark. studion imorgon torsdag! Detta kommer att sändas 7PM, alltså klockan 19.00 i USA. Jag vet inte riktigt varifrån det sänds, men jag antar att det är från Los Angeles eftersom det är där Ashley är nu. Och eftersom vissa städer i USA har olika tidzoner så vet jag inte exakt vilken tid det är i Sverige, men jag skulle gissa på runt 02.00 eller 04.00 på natten till fredag (om jag får tag på exakt tid, ändrar jag tiden). Ca kl. 01.00 inatt för oss i Sverige! Man får alltså sitta uppe större delen av natten om man ska titta och t.ex ställa frågor etc. Det är verkligen riktigt synd att dem alltid ska ha sånna tider, det är ju alltid natt för oss.. Men om du är en nattuggla så håll utkik på mark's facebooksida!

Jag kommer slänga in en liten påminelse om detta imorgon också! (:

Tack till Elin & Karolina för tiden! :)



KOMMENTARER
Postat av: KAROLINA » [it'slikereality]

Eftersom det står "EST" så är det väl på östra sidan (cirka +6 timmar). Jag har beställt mark. smink från en tjej som samarbetar med mark. och hon sade nyss i ett facebook-mail till mig att det var "Eastern standard time" :)

2010-11-10 | 21:02:42
URL/BLOGG: http://itslikereality.tumblr.com
Postat av: Elin - TwilightFanFic/TheThirdWife

Eftersom det står "7PM EST" på reklambilden så letade jag reda på en converter på nätet och räknade ut vilken tid det skulle bli här i Sverige, och det är kl 1 på natten som kommer :) Synd bara att jag inte kan sitta uppe och titta :(

2010-11-10 | 22:16:10
URL/BLOGG: http://thethirdwife.blogg.se/
Postat av: KAROLINA » [it'slikereality]

Jag tänker ställa väckarklockan på 01.00 :3

KAN helt enkelt inte missa detta... hela grejen är ju att det är live och det är ju tråkigt att se det efteråt då. :)

2010-11-11 | 15:24:48
URL/BLOGG: http://www.itslikereality.tumblr.com/




» NAMN

» E-POST (publiceras ej)

» URL/BLOGG



Kom ihåg mig!



Kom tillbaka till startsidan!




ASHLEY MICHELE GREENE, född 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida. Ashley är en amerikansk skådespelerska och modell. Hennes stora genomslag kom med rollen som vampyren "Alice" i The Twilight Saga.